• +36-70/883-5060
  • rpm@chiptuner.hu | 2750 Nagykőrös, Rózsa u.

Turbó Diesel tuning

Turbó Diesel tuning

Turbó Diesel Tuning a Chiptuner által
Master in performance

A Chiptuner az ECU-kat az Ön igényeihez igazítja, legyen szó VW, Audi, Mercedes, BMW, Porsche, Ford, Renault, az összes turbó-dízel motort hatékonyabbá teheti.
A Chiptuner beállíthatja a turbó-dízel üzemét, hogy gazdaságosabbá váljon, és nagyobb nyomatékot érhessen el adott fordulatszámon. Továbbá biztonságosan növeli az autó lóerejét. Több lóerőt és nyomatékot biztosítanak beállításaink, egy adott fordulatszám-tartományban vagy az egész fordulatszám-skálán. Mindemellett teljesen átalakíthatjuk a turbó feltöltőt, hogy több lóerőt és nagyobb nyomatékot adjon le, és hosszabb ideig tartsa meg. A lehetőségek tárháza az Ön döntésén alapszik.

A beállítást követően a megnövekedett kipufogógáz a helytelen beállítást bizonyíthatja, vannak, akik állítják ez nem jelent problémát, illetve nem a beállítások módosításából ered. A valóságban a megnövekedett kipufogógáz a rossz, illetve helytelen beállításokat bizonyítja mely hosszútávon a dízel üzemű motorok meghibásodását eredményezheti.

A torque - diagrammal

Íme egy példa az ECO Tuning-ra a Chiptuner által.

A kék vonal jelzi az eredeti nyomatékot, a piros pedig a beállított értéket. Az ECU hangolással nagyobb erőt biztosítunk autójának, ott ahol szükséges, hogy az autó gazdaságosságát és erejét optimalizáljuk.

Ennek oka: vezetőnek kevesebbet kell megnyomnia a gázpedált, így az ECU kevesebb üzemanyagot igényel. Ezzel az autó valóban nagyobb erővel rendelkezik, gazdaságosabb üzemanyag igény mellett.
(Ez az alábbi ábrán látható, hogy az extra teljesítmény 1500-as fordulatszámtól érkezik a csúcsfordulatszámhoz közeli pontig, ez az eltérő autótípusok esetében más-más lehet az alapvető gyári beállítások egyedisége miatt.)

Íme egy példa a Chiptuner által végzett Performance Tuning-ra.

A kék vonal jelzi az eredeti nyomatékot, a piros pedig a beállított értéket. A Performance Tuning segítségével több erőt biztosítunk az autó számára az egész RPM-tartományban, 1500-as fordulatszámtól. Ezzel az autó hosszabb skálán és nagyobb nyomatékkal fog húzni. A nyomatékgörbe átalakítása mellett a turbó nyomás továbbra is alkalmazkodik a biztonsági előírásokhoz.

max trq request diagram-eco tuning2
max trq request diagram-max performancev

Az ábrán jól látható a turbó nyomás növekedése, amely a nyomaték és lóerő növekedést is eredményez. Amennyiben az autóban automata sebességváltó van, az érzékeli a többlet energiát és ehhez a változáshoz igazítja sebesség váltást. Ezzel is gazdaságosabbá téve autóját. Normál vezetés mellett jobb üzemanyag-megtakarítás érhető el.

Láthatja, hogy az autó milyen sok extra erőt szolgáltat a teljes fordulatszám-tartományban, és hogy mennyivel simább görbét képez a gyári beállításokhoz képest (kék vonal). Amennyiben az autóban automata sebességváltó van, az érzékeli a többlet energiát és ehhez a változáshoz igazítja sebesség váltást. Ezzel is gazdaságosabbá téve autóját. Normál vezetés mellett üzemanyag-megtakarítás érhető el.

Turbó nyomás - diagrammal

Gyári Turbó Nyomás

ECO Turbó Nyomás

Performance Turbó Nyomás

turbo pressure 3D stock performance
turbo pressure 3D eco tuning
turbo pressure 3D max performance

Az eredmény

Gyári teljesítmény – Nm & HP

ECO Tuning teljesítmény – Nm & HP

Performance Tuning teljesítmény – Nm & HP

0
Nm
0
HP
0
ECO Nm
0
ECO HP
0
Performance Nm
0
Performance HP